Tuesday 26 April 2011

Dah submit ke Penulisan 2u :p

Eherm2...

Salam+Greatgoodnyte...
-jgn tanya kenapa opening bagi setiap entry aku sama ja, cause aku seorang yg stereotype. aku memang mbosankan, jika ada masalah dgn hal itu, mohon pergi.. *cewwah! melankolik! drama3!

Right, karya aku(konon2nya karya) dah dihantar tadi. cuma tunggu penulisan 2u akan publishkan bila... Hmm, agak2, kalau pblish, kena kutuk byk mana? hua3... sikit aku tak kisah. aku kan memang begitu.

apa g??

Tadi ida call lagi(kan aku dah pesan dekat dia call aku hari2), cakap2 benda biasa... means, cerpen yang aku hantar dekat penulisan 2u, bukan ida pembaca pertama. selalunya cerita yg aku merepek tuliz save dalam compaq ni, dia yang baca dulu... huhuu.. cian Ida..

tapi takpa, sebab aku dah jadikan ang sebagai watak utama cerita aku kali ni, senyum lah ang eeyh... aku dah 'kahwin'kan ang.. hakhakk.. sumpah lawak kalau orang lain baca cerita tu.. n sampai la ni mmg aku tak caya ja aku dah habizkan cerita yang aku mulakan. aku mana pernah habizkan cerita yg aku reka, asyik tergantung sentiasa....

kira ni progresif yg positive dalam hidup aku rr...

***apasal skunk baru aku terperasan yg salah satu hero cerita aku tu start dgn huruf 'Q' yg sma dgn orang yg jadi inspirasi cerita aku? adoi......

mmg hope gila dia tak perasan!!!

huargghh.....

rightio, aku rasa aku dah penat menaip. btw, ada lagi satu benda yg juga aku tak percaya aku dah buat..
tadi aku baca cerita Kaki Novel, Ilya Abdullah punya cerita. tajuk dia 566 Hari Mencari Cinta. ada 409 ms. yg aku tak percaya, aku baca hanya ambik masa dalam 4jam. selalunya lambat gak aku habiz membaca. kena ulang 2 3 kali nak bagi faham. lagi satu penigkatan sepanjang aku bergelar penganggur tanpa kerja(nama pun penganggur ann)...

kay, Salam and enjoy your goodgreatday....
daaaaaa

No comments:

Post a Comment