Thursday 14 April 2011

Few days...

Alright...
Start entry with Assalamualaikum and Greeting...

Dear my diary, today I saw my crush... Eyh! Tak dak argh... Aku tak layan couple, mintak sorry.

Ngee... "Senyum agar kesedihan dan masalah dapat dikurangkan." Yes! Itu yang akan dan tengah aku buat. Tapi masalah aku memang tak dak kena mengena dengan masalah yang sering di-alami remaja masa kini; clash/break/yang spesis dengannya.

Aku ada masalah. Aku nak kerja! Tapi, parents aku tak sokong aku kerja, sebab diorang risaukan aku, kot... Tak tau rr... Yang aku bad mood and down sesangat sampailah aku deactive fb aku sebab masalah ni ja. Aku ada macam-macam yang aku nak. Wishlist aku panjang berjela-jela. Agak-agak normal dak bagi someone yang 'pernah' bercita-cita nak jadi doctor(sebab result aku tak membenarkan aku mintak course medic), tapi dalam wishlist dia, semua barang elektronik yang memang bersangkut-paut dengan multimedia? Normal ja... Impossible is nothing. Barang-barang yang aku nak tu bukan murah. Aku kena kerja kalau nak benda2 tu semua. Aku tak mau bebankan mak pak aku! Tapi diorang tak bagi aku kerja, habis, mana aku nak ambek duit? Ngee... Aku sakit... (tengah nyanyi lagu Waliband ni.)

Orait... Dah semak kplspm tadi... Bagi sesapa yang tersesat masuk sini, and nak buat semakan, klik ja link ni, KPLSPM...

Aku mintak UPU, tapi kursus yang tak payah nak pi temuduga2. So, tak tau rr result dia pa, dapat ka idak... Hope dapat rr.

Orait. Apa lagi? Aku boring rr tulis cerita 'Freak' tu. Macam tak best ja. Dah terasa macam cerita tu macam tin kosong. Episod berjela-jela, tapi sebenaqnya? Biaqlah. Dah tulih, tekan jalah button publish tu. Hmm... Aku telah boring...

So, sampai sini jalah entry aku... The rest is history..

p/s: esok Ida balek. Atas ihsan cecikgu+homeroom teacher+warden, Ketua Warden telah memberikan dia kebenaran balek tidor umah esok, hari Sabtu pulak gi Penang(adeq abang ipaq den kawen) petang tu balik kenduri teruz gi antaq dia balek asrama... Hakhak.. Sian dia, homesick. Seb bek tak tercampak dekat sickbay. Orait, Salam and have a gReatday, kay...

No comments:

Post a Comment