Sunday 17 April 2011

Jeng3! Mr^Right? Ini namanya lawak antarabangsa :p

Hehee... Salam, greatgoodnyte.. :D

*macam lawak ja entry kali ni.. Gelak siap2... ha ha ha~ ~ ~

Orait, tyme aku dok google pasai ninja, aku select image punya... Then keluaq rr macam2 gambaq. Actually, aku nak cari gambaq satu stuff bentuk bintang yang ninja selalu guna, *shuriken...
SHURIKEN



Then ada kuaq satu gambaq, gambaq ni....

<3

Hakhakk... I love this damn much... My imagination say: Abang Shah, or maybe Fend? Miss miss miss... Lookk!! I miss someone damn mucho even I've never know them! Saman H! Dah buat reader jadik cam sewel jak... Hihii.... Tengok figure rider 2... Mamat komunis semalam lebih kurang macam rider 2 rr... Agak2 muka rider ni ala2 komunis jugak ke, id0k?

Hihhii... Entry kali ni pelik ka x? Bagi aku macam pelik, coz slalu nya aku tuliz dalam diari ja... Hari ni jak yang tuliz dekat blog... No harm, right? everybody deserve 4 dreamemma.... Hakhakk.. Dah eja macam nama Emma Watson ja gayanya... :)

Btw, I like, (not love dah) HP. HP? Harry Potter lah... Hakhakk... 

Whoaa! aku search nama motor tadi... Kira betul rr nama motor 2 kawasaki... Just searching, coz aku ni memang bukan yang jeniz kenai sgt motor@keta.... Seriusly+honestly, aku memang tak kenai pun nama2 transport ni... Aku taw yang aku selalu naik ja... tu pun aku tak tau versi apa... Number siri dia apa.. So, kalau dok jalan2 d tepi jln, jangan tanya aku tu keta@motor jenama apa? coz aku memang tak tau! dah cuba belajaq nak ambek tau, tapi tetap ja tak reti macam mana nak hingat.... Susah dowh buat something yang memang 'just not me'...

ni gambar motor tu....

Kawasaki Ninja 250R
amacam? sempoi? hikhikk.. bagi orang yang minat, sempoi rr... Yang tak minat ofcoz lah cakap tak sempoi... Ni Kawasaki Ninja 250R... Patot rr time aku search ninja tadi kuaq gambaq motor 2... nama motor 2 pun memang ada word 'ninja'... <3 :))









Orait.... Time untuk other blog kot..? Aku baru tuliz scene 26, kot? Nak pindah ke another blog... Tyme to say bubbubbye... Daa.... Salam, have a greatgoodday..... :)

No comments:

Post a Comment