Saturday 16 April 2011

Today-Penang

Goodgreatnight and Assalamualaikum.....

Orait, untuk reader(s) Freak's Story, sorry... Hari ni tak dak entry... Coz aku baru ja habis ubahsuai blog tu. serabut pun serabut... haishh.... Tadi pagi bertolak g penang...   Deeq kawen with that so Gorgeous anak mami! Selamat Pengantin Baru erk.. Hope kekal+aman bahagia sampai akhir hayat, ameen....

Okey, cerita pasai kenduri kawen... Tadi Fahmi+Mashorianz buat silat... Silat Gayong Pusaka Malaysia. Okey rr... Cuma ada satu part yang dia berdiri kaku tu memang aku xsuka!!!backspace scene tu! hakhak... lawak lah aku tengok ang tunggu ja partner ang dok act, ang macam kayu! xsuka!
then, ada sorang photograper, firstly memang aku tak tengok muka dia(coz tgk dari blkang ja). Aku tgk gaya dia(cap hitam, tshirt hitam, jeans hitam), aku just agak, muka dia ni mesti ala2 komunis.*coz dalam pala aku ada Fend ja.. :p and guess what? hakhak... guessing aku memang betoi.. hakhak.. aku nak jadi psikik, boleh? *big2 smile.... ha ha ha

balik ja dari kenduri, teroz antaq adeq ida balek asrama. then kak na balek umah dia teroz, x singgah kampong dah....

sampai umah around 6.30.
then aku pun on compaq aku neyh....

daaaaa

*aku rasa nak kena active kan balek fb aku... tapi rasa cam tak mau... kekadang ja mau.. cam mana? next tyme jalah!

No comments:

Post a Comment